تست سرعت سرور هاست
نوشته شده توسط : ابرهاست

تست سرعت سرور هاست

 

1- تست سرعت سایت توسط Google PageSpeed Insights


Google PageSpeed Insights

این سایت سرعت وب سایت را برای کاربران دسکتاپ و موبایل مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به صورت اخطار مشکلات را نمایش می دهد و برای هر کدام از آنها راه کار پیشنهاد می کند ، توجه کنید که دسترسی به این سایت به دلیل تحریم برای اینترنت ایران امکان پذیر نمی باشد و باید از ابزار های تغییر آی پی استفاده کرد.

2- YSlow

 

عکس از وب سایت YSlow

YSlow صفحات وب سایت شما را برای پیدا کردن عامل های کندی سرعت در قوانین یاهو تجزیه و تحلیل می کند و سپس برای رفع آنها به شما پیشنهاداتی می دهد.

3- GTmetrix

 

 

وب سایت GTmetrix

GTmetrix از PageSpeed و Yslow برای سنجش سرعت استفاده می کند و از نظر بنده یکی از بهترین وب سایت های تست سرعت سایت است ، توسط این سایت می توانید از تمام ایراد هایی که باعث کندی در سایت شما شده اند اطلاع پیدا کنید و آن ها را رفع کنید، عکس های بهینه سازی شده مربوط به هرصفحه خود را دانلود کنید و سرعت سایت خود را به درصد با رنگ های سبز ، زرد و قرمز ببنید و نمودار تاریخچه بررسی وب سایت خود را نیز مشاهده فرمایید.

4- Pingdom :

 

وب سایت تست سرعت pingdom

pingdom نیز یکی دیگر از ابزار های تست سرعت سایت می باشد و به شما زمان لود ، حجم سایت و زمان لود اجزا سایت را نمایش می دهد و راهنمایی می کند که چطور آنها را رفع نمایید.

5- Web Page Analyzer :

 

وب سایت websiteoptimization

یک سایت ساده برای تجزیه و تحلیل سرعت سایت است و پس از آن اندازه صفحه و زمان دانلود را نمایش می دهد و سپس راه کار هایی برای افزایش سرعت سایت نمایش می دهد.

6- Which loads faster?

یک ابزار رایگان برای مقایسه سرعت دو سایت با هم ، این سایت برای افرادی که رقابت تنگاتنگ با سایر سایت های مرتبط دارند توصیه می شود.

 





:: برچسب‌ها: بهترين هاست هاست,خريد هاست ايران ,p30webhost,خريد هاست, ارزان و ثبت دامنه رايگان ,ميزباني ,وب رمز هاست رايگان, ايراني ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: